Cos  

Niciun produs

0,00 lei Livrare
0,00 lei Total

Plateste

Oferte speciale

Toate promotiile

Te sunam Noi

Va rugam sa introduceti numarul de telefon, Te sunam in mai putin de 12 ore

Numar :
Intarziere :

Slabiti Usor si Rapid

O alimentaţie echilibrată Nu exista produse

O alimentaţie echilibrată

Carbohidraţii

O sursă majoră de combustibil pentru organism, esenţială pentru funcţionarea zilnică a acestuia, inclusiv pentru exerciţii fizice.

carbohydrates.jpg













Cei mai sănătoşi carbohidraţi:

  • Cereale integrale, inclusiv pâine din făină integrală, paste, cereale şi orez brun

  • Fasole şi leguminoase

  • Fructe

  • Legume

Fructele şi legumele pline de culoare asigură şi ele necesarul de vitamine şi minerale.

Carbohidraţi dăunători: 

  • Dulciurile şi zahărul, deoarece au un conţinut foarte mic de fibre, vitamine sau minerale şi tind să fie bogate în zaharuri simple

Include carbohidraţii sănătoşi în alimentaţie:

  • Încearcă să îţi umpli jumătate din farfurie cu salată şi legume

  • Consumă fructe şi legume ca gustări şi foloseşte pâinea integrală pentru sandwich-uri



Proteinele



protein.jpg











Proteinele sunt piatra de temelie a oricărei forme de viaţă, fiind esenţiale pentru creşterea celulelor şi refacerea ţesuturilor.

Iată câteva din funcţiile lor esenţiale:

  •  

    • Ajută la dezvoltarea masei musculare şi la refacerea ţesutului muscular, contribuind la o mai bună sănătate a oaselor

    • Esenţiale pentru energie

    • Ajută sistemul imunitar să funcţioneze corespunzător.

Surse bune de proteine:

  • Ouă

  • Peşte

  • Pui şi carne albă slabă

  • Carne roşie slabă

  • Nuci şi seminţe

  • Fasole şi leguminoase


Pudra Proteică Personalizată te ajută să-ţi păstrezi masa musculară slabă.
Foloseşte, de asemenea, şi shake-urile Formula 1, pentru a-ţi atinge necesarul zilnic de proteine

Grăsimile sănătoase

healthy_fats.jpg













Grăsimile îndeplinesc diferite funcţii în alimentaţia noastră zilnică.

  • Ajută creierul şi sistemul nervos

  • Contribuie la absorbţia grăsimilor solubile în grăsime

  • Conferă gust alimentelor

  • Ne păstrează ochii, pielea, oasele şi unghiile sănătoase

Grăsimile sănătoase provin din:

  • Peşte şi ulei de peşte

  • Ulei de măsline

  • Nuci

  • Avocado

Pentru a controla aportul de grăsimi:

  • Evită prăjelile

  • Consumaţi alimente fierte, în abur, la grătar sau coapte

  • Consumaţi cu moderaţie sosuri, maioneză, unt şi margarină

  • Încercaţi variantele fără grăsime sau cu conţinut scăzut de grăsime (ex: lapte, iaurt, sosuri pentru salată şi gustări)

Include în alimentaţie grăsimile sănătoase:

  • Consumă peşte de câteva ori pe săptămână

  • Adaugă la salată un pumn de alune sau avocado

  • Foloseşte câteva picături de ulei de măsline când găteşti

Fibrele

fibre.jpg













Fibrele sunt esenţiale prin contribuţia lor la funcţionarea normală a sistemului digestiv.

Fibrele sunt importante pentru:

  • Transportul alimentelor prin tractul digestiv

  • A încetini absorbţia de carbohidraţi în sânge – asigurând un nivel al glicemiei constant

  • Sprijin pentru bolile cardiovasculare

Aportul de fibre recomandat pentru adulţi este de 24g pe zi, însă mulţi dintre noi nu consumăm suficiente fibre.

Încearcă să incluzi în alimentaţie câteva din aceste surse de fibre:

  • Fasole, leguminoase, păstăi, paste şi orez din cereale integrale, pâine din cereale integrale, nuci, seminţe, tărâţe, legume şi fructe

Contribuie la sănătatea sistemului digestiv cu Fibre & Plante aromate.



Vitaminele şi mineralele

supplement_your_nutrition.jpg









Vitaminele şi mineralele ajută la controlul greutăţii, la asigurarea vitalităţii şi a unei stări bune de sănătate. Ele sunt esenţiale pentru creşterea şi dezvoltarea normală a organismului.

Chiar şi deficienţele minore pot duce la daune permanente. Din cauza stresului, a unei diete neechilibrate şi a expunerii la diverşi poluanţi, adesea este necesar să îţi suplimentezi alimentaţia cu vitamine şi minerale.

Vitaminele ne ajută să luăm energie din alimente şi permit pielii, oaselor şi muşchilor să crească şi să se refacă.

Există 17 minerale, precum fierul, calciul şi magneziu, pe care trebuie să le consumăm, deoarece organismul nu le poate sintetiza.

Suplimentează-ţi alimentaţia sănătoasă cu nutrienţi esenţiali necesari zilnic, cu ajutorul Complexului de Multivitamine Formula 2.

Asigură-ţi aportul zilnic de calciu cu Xtra-Cal.

Caloriile

calories.jpg













Caloriile şi elementele de bază ale greutăţii corporale

Caloriile sunt

  • unităţi de energie consumate de organism pentru a-şi desfăşura funcţiile sau activităţile

  • create din proteine, grăsimi şi carbohidraţi, care se găsesc în băuturile şi în alimentele consumate

  • necesare pentru funcţionarea elementară a organismului, cum ar fi funcţionarea inimii, a creierului şi a plămânilor (cunoscut şi ca metabolism bazal)

  • esenţiale pentru a alimenta activităţile – de la cel mai mic gest al mâinii la alergări de 3 kilometri

    Numărul de calorii necesare în fiecare zi depinde de cât cântărim, de ce masă musculară avem şi de cât suntem de activi.

    În cazul în care consumaţi mai multe calorii decât are nevoie organismul¸suplimentul de calorii va fi păstrat ca grăsime.

    În cazul în care consumaţi mai puţine calorii decât are nevoie organismul,caloriile depozitate anterior (grăsimea) vor fi folosite pentru a genera energie suplimentară.

    0,45 kg = aproximativ 3.500 de calorii

Pentru a pierde în greutate

Reducând 500 de calorii zilnic, veţi elimina un total de 3500 calorii într-o săptămână – adică veţi pierde cam 0,45 kg grăsime. Însă nu consumaţi niciodată mai puţin de 1200 calorii pe zi*

Dacă vreţi să pierdeţi mai mult de 0,45 kg pe săptămână, fie va trebui să reduceţi şi mai mult aportul de calorii*, fie să creşteţi cantitatea de calorii arse prin mişcare.

Pentru a-ţi menţine greutatea

eating-salad.jpg



Echilibraţi caloriile din alimente şi băuturi cu cele extinse.**

Dacă sunteţi femeie

Veţi avea nevoie cam de 12 calorii la fiecare 0,45 kg din greutatea corporală (O femeie de 70 kg are nevoie cam de 1800 de calorii pe zi).

Dacă sunteţi bărbat:

Veţi avea nevoie cam de 14 calorii la fiecare 0,45 kg din greutatea corporală (un bărbat de 90 kg are nevoie cam de 2800 de calorii pe zi).