Cart  

No products

0,00 lei Shipping
0,00 lei Total

Check out

Specials

All specials

We call you back

Please enter your phone number, we remind you less than 3 hours

Number :
Delay :

Top sellers

All best sellers

New products

All new products

Slabiti Usor si Rapid

Nutritie Interna

"Pentru a ramane in forma, trebuie sa fii activ. Lasa-ma sa te ajut sa demarezi un plan de activitate pentru a obtine rezultatele pe care le meriti. Abordarea mea pentru a intra in forma este sustenabila si pe termen lung, astfel incat sa poti obtine si mentine rezultate tot mai bune, saptamana dupa saptamana.

Toti ar trebui sa fim activi intr-un anumit fel, mai ales datorita faptului ca vietile noastre moderne acaparate de tehnologie ne tin pe scaun prea multe ore pe zi. Indiferent de forma ta fizica actuala ori de nivelul curent de activitate, exista nenumarate cercetari care ne arata ca o alimentatie echilibrata si o abordare consecventa in privinta miscarii reprezinta o strategie excelenta de termen lung in scopul imbunatatirii si mentinerii unui organism sanatos. Daca pana acum ai fost rezistent la fitness si ai incercat sa iti controlezi compozitia corpului doar prin dieta, lasa-ma sa iti arat cum sa iti imbunatatesti rezultatele obtinute din alimentatie si cum sa le sustii, integrand in programul tau saptamanal si miscare regulata.

De cate activitate fizica ai nevoie?

Orice persoana trebuie sa incerce sa faca miscare minim 30 de minute, 5 zile pe saptamana. Unele dintre multiplele beneficii pentru sanatate asociate activitatii fizice sunt o densitate osoasa imbunatatita, un tonus muscular si o stare cardiovasculara mai bune si niveluri crescute de energie. in cazul in care vrei sa obtii un impact semnificativ asupra compozitiei corpului sau sa iti imbunatatesti performantele atletice, trebuie sa incerci sa fii activ pe perioade mai lungi de timp. Exerseaza 60-90 de minute la niveluri variate de intensitate care sa se potriveasca obiectivelor tale specifice si personale legate de fitness.

Nu-ti fie teama de miscare

Motivul pentru care atat de multe persoane evita miscarea este pentru ca o asociaza cu multe idei negative, precum ca nu se vor simti bine, vor transpira, va trebui sa depuna efort ori vor avea dureri musculare. Nu iti pot promite ca inceperea activitatii nu te va face sa transpiri, dar pot sa iti garantez ca daca urmaresti o abordare lenta si progresiva in privinta miscarii, vei incepe sa o asociezi cu o mai buna compozitie a corpului, incredere in acesta si o senzatie generala excelenta. Daca vei porni prea rapid, ai mai multe sanse sa te doara muschii, asa ca fii bun cu corpul tau si creste intensitatea exercitiilor pe masura ce iti imbunatatesti forma fizica. Daca e prea tarziu si ai deja dureri, planifica sa faci doar miscare usoara timp de cateva zile pentru a te recupera, mergand incet si facand stretching. Cu ocazia urmatoarei sesiuni, fa suficient efort pentru a obtine rezultate, dar nu atat de mult incat sa nu mai poti merge a doua zi.

O abordare amuzanta in privinta miscarii

Activitatea aleasa de tine ar trebui sa fie distractiva, deoarece fix aceasta senzatie te va face sa o repeti! Evita sa exagerezi la inceput de an sau vara si progreseaza incet pe masura ce iti creste nivelul formei fizice. Daca te abati de la acest drum, va trebui sa o iei de la inceput. Cand te opresti din programul impus, iti pierzi o parte din forma cardiovasculara si din forta muschilor. Ai insa incredere ca reintrarea in ritm va fi, probabil, mai rapida decat inceperea activitatii fizice. Muschii corpului au o memorie extraordinara.

Cum sa pornesti sau sa iti redobandesti nivelul formei fizice

iti prezint in continuare cateva sfaturi simple pentru a-ti incepe… sau reincepe activitatea:

• Executa exercitii simple de stretching pentru a te asigura ca iti misti muschii si articulatiile in toate felurile in care o pot face pe parcursul unei zile.

• Creste-ti nivelul zilnic de activitate urcand scari, parcand in cel mai indepartat loc de parcare fata de magazin, gradinarind, dansand si jucandu-te cu copiii. Pune-te in miscare!

• incepe sa faci plimbari regulate in fiecare zi. Poti creste incet timpul pana cand iti va fi confortabil sa mergi timp de 30 de minute. Creste-ti apoi nivelul de intensitate, mergand mai repede. Include si terenuri variate, precum teren inclinat, si progreseaza apoi catre un ritm de jogging sau alergare.

• Executa exercitii de rezistenta care se folosesc de greutatea corpului, precum genuflexiuni, fandari, flotari si apoi progreseaza catre utilizarea de greutati.

Cel mai important lucru este sa iti asculti corpul. Fa suficient efort ca sa te simti ca si cand te provoci, dar nu atat de tare incat sa risti sa te ranesti sau abia sa te mai misti de durere a doua zi. Te incurajez sa incepi chiar azi, deoarece corpul tau merita sa fie sanatos si in forma. Daca ai nevoie de idei si incurajari, cauta #HerbalifeActive Month pe Facebook. Acolo poti gasi mai multe idei si sa iti cresti nivelul de intensitate. Provocarea pe care ti-o propun in aceasta saptamana este urmatoarea – incepe doar sa devii activ!

Prima saptamana din programul tau de miscare: De 3 ori pe saptamana urmeaza programul meu de stretching pe scaun. De 2 ori pe zi fa cate o plimbare rapida de 5 minute. Executa 20 de genuflexiuni pe zi timp de 5 zile pe saptamana. Lucrul cel mai bun este ca le poti face oriunde! Executa 20 de abdomene in fiecare zi inainte de a-ti incepe programul. Distractie placuta!"

1.Egner IM, Bruusgaard JC, Eftestøl E, Gundersen K. A cellular memory mechanism aids overload hypertrophy in muscle long after an episodic exposure to anabolic steroids (Un mecanism de memorie celulara ajuta impotriva hipertrofiei exagerate a muschilor mult dupa expunerea episodica la steroizi anabolizanti) . J Physiol. 2013 Dec 15;591(Pt 24):6221-30 *** Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este director pentru Educatie in Fitness la Herbalife.